Każdy początkujący przedsiębiorca chce się rozreklamować. Jedną z dróg jest stworzenie własnej strony Internetowej, która pozwoli na powiadomienie dużej ilości osób o naszych produktach lub usługach. Dobra strona nie jest zła, jednak trzeba ją stworzyć z głową by nie zniknęła w gąszczu innych stron przedsiębiorców.

Tworząc własną stronę Internetową dobrze jest skontaktować się z profesjonalistami, którzy dobiorą szatę graficzną oraz pozostałe elementy strony pod typ naszej działalności oraz najnowsze trendy. Jednak firma nie zrobi wszystkiego za nas. Ważne jest co się na tej stronie znajdzie oraz jak to wykorzystamy. Zacznijmy od optymalizacji treści. Na początek należy się postawić w roli konsumenta, który trafia na naszą stronę i chce dowiedzieć się jak najwięcej przed kontaktem pośrednim czy bezpośrednim. Ważne jest to, że zbyt mała ilość treści jest również zgubna jak zbyt duża. Duża ilość informacji wprowadza chaos na stronie i zniechęca do dalszego czytania, zbyt uboga treść może nie wyczerpać nawet podstawowych informacji o produkcie i może zostać uznana za mało profesjonalne. Co zatem powinno znaleźć się na takiej stronie Internetowej? Na początku jak w życiu należy się przedstawić. Potem warto podać nieco informacji o sobie oraz o rozwiązaniach jakie proponujesz. Dobrze jest również opisać produkt lub usługę, jednak omijając zbyteczne informacje, które będą mało interesujące dla konsumenta. Nie należy rozpisywać się o zaletach produktu, a jedynie wskazać te cechy które mogą być wartościowe dla klienta.

Następnie należy bez ogródek wskazać jakie jest cena usługi lub produktu, a nie pisać że cena jest na telefon. Właśnie to najczęstszy błąd – ukrywanie ceny, często to skutkuje opuszczeniem strony i utratą potencjalnego klienta. Niestety ludzie są wygodni i jeżeli mają zadzwonić lub napisać maila to często wolą porostu poszukać strony internetowej na której cena będzie ukazana. Często jest to również oszczędność czasu. My nie musimy tracić czasu na wyceny, jeżeli klienta nie będzie i tak na nie stać. Ważnym elementem naszej strony internetowej jest również wskazanie sposobu kontaktu z nami. Warto tam podać prócz maila czy formularza kontaktowego również numer telefonu oraz godziny naszej pracy. Dobrym pomysłem jest również zamieszczenie wygenerowanej mapki dojazdu do siedziby naszej firmy. Dobrą opcją jest również zamieszczenie na stronie bloga, który ułatwi nam w przyszłości pozycjonowanie strony, ale również pokaże, że jesteśmy profesjonalistami z dużą wiedzą na temat naszych produktów.